Unisex isim olduğu için sıkıntı yok bence. Benim oğlumun adı da güneş en çok kızlara koyuyorlar ama unisex isim gayette güzel yakışıyor evet bazen soruyorlar kız mı diye ama yok erkek diyorum bu kadar. Siz ne istiyorsanız içinizden ne geçiyorsa bence o olmalı insanlar hep bişey der çünkü o yüzden insanlar için yaşamamalıyız