Gunesmoms ben geçen hafta 1000e aldım bi ara 800lere de düşmüştü.
Farkını tam anlayamadım ikisine de baktım ama ebebekte satıcıya sordum illaki kalite farkı vardır yataş daha iyi bir marka dedi bana. Öyle diyince ben de yataş aldım. Konsept olarak aynı yani sünger kalitesi farklı olabilir