xbebegimx Haftadn beri kasilma yasiyordum 24 ten snra adet olck gibi agrilarim oluyr nstde sanci cikmiyor progstan magnezym kullaniyorm ama fayda etmiyor yalanci boyle yoruyorsa gercegini dusunemiyorum😥
Elifcee25 xbebegimx bnde 25. Haftadaym ve 24 biter btmez basladi kasılmalar. Eğer pozisyon degistirince hemen geciyosa sorun yok diye biliyorum ama aksam olunca karnm taş gbi oluyo geriliyo sanki yağlıyorum soluma yatıyorum su iciyorum banamisin demiyo astımımda var nefes alamiyorum Allah yardimcimoz olsun umarim sorun yoktr suan annemlerdeym ve burada kadn dogumcuda yok
December xbebegimx kasılma nasıl oluyor acaba belirtileri tam olarak neler? Ben de 21. Haftadayım da karnım çok sert taş gibi kasılma o mu oluyor yoksa sancıyla birlikte mi geliyor ilk hamileliğim bilemiyorum.
xbebegimx 159 aynen belli saatleri var resmen sabah aksam gece 3 ogun yokluyor beni. Doktor nidicard da verdi. Ama adet agrisina cozum yok maalesef sizinki de mi adet sancisiydi
xbebegimx 159 ay bi an once gecse ya ilac almazsam saatlerce suruyor artik acile gitmeyede utaniyorum yalanci sanci cikiyor hep nstde tık yok evde cok agrim oluyr
xbebegimx Elifcee25 amin amin doktor bol su icip dinlen dedi yorulma sakın ddi yorulnca daha cok kasilma olurmus hayirlsyla zamaninda kucagimiza aliriz insallah🤲
Nrcn91 Benimde 22. Haftada başladı . Olunca sürekli cok yogun oluyor sonra birkac hafta biraz daha az oluyor sonra yine yogunlaşıyor derken 33. Haftalık oldm . Progestan ve magnezyum destegi alıyorum bakalım o haftadan bu haftaya geldigime şükrediyorum bazen 5 hafta daha dursa sezeryan olacagm zaten 2. Hamilelik. Yarın kontrolüm var nstye sokar belki doktor
Honeybaby_ Bende 32.haftadayım ne olduğunu anlamıyorum acıyor resmen bütün karnım özellikle akşam olunca başlıyor neden bilmiyorum 🥺
xbebegimx karanmom herkeste oluyor mu bilmiyorum bu hftalarda basliyorms ama antreman yapiyorms rahim doguma
itsferu İlk hamilelik. 39 haftalık olduk, bende hala ne sancı ne yalancı sancı var, yeminle ben de bilmiyorum nasıl oluyor bu sancı olayı… 💆🏻♀️
bsrabrna itsferu hahaha valla bende 38+1 oldum bende hiç anlamıyorum. Arada bir yerlerim ağrıyor kasılıyor falan nedir ne değildir bilmiyorum
Muhkub60 Bnde 19 dan beri çekiyorum kasılma yı. Daha önce erken doğum olduğu için progestan zaten ilk öğrendiğimden berî tedbiren alıyorım. 17 de magnezyum da başldık 1 ay sonra ikiye çıkardım ama yinede kasılmadan kurtulamadım 21 de 26 da 28 de ve en son geçn hafta 30 da nsty girdim önceki ler 20 25 aralığında çıkardı sancı değeri. Geçen haftaki 25 40 arası bi kere de 50 ye çikmiş zaten o anda haff bi kasılma hissettim. Ama evde daha kötüsü nü ağrılısını da yaşıyorum doktora magnezyum dışında bi ilaç veremzmisinz kasılma için dedim yok vermedi ne istiyor sun ki diye güldü. Israrla bana Nidicard vermiyor hiç biri anlamıyorum. Ve nst me yalancı sancıların var bunlar kasılma değil dedi. Ama bn cidden çok kötü hissediyorum şuan 31+3 bu hafta ya glmk o kadar zor oldu ki şu anıma şükrediyorum. 25 haftalk doğumu olan biri olarak. Bi kaç gün kasılmalarım pik noktasına geliyor 20 dk. Da bi 15 dk. Da bi 40 dk da bi gibi. Düznsiz ama canımı yakıyor. Bikaç gün daha iyi oluyorum bu seferde başka ağırlr oluyor böyle böyle geçecek günler. Hayrlı sı ile 1 ay daha atlatsak rahatlayacağım. 4 yaşında oğlum var biraz yorucu biraz dinlenmeye çalışark geçiyor günler Allah yardımcımız olsun.
xbebegimx Muhkub60 aminn cnm gercekten o kadar zor ki sanci cekmek bir yana erken dogum korkusu cok cok baska 😥 insallah zamaninda saglicakla dogarlar🤲