Aslnz
Merhaba arkadaşlar ben geçen ayın 24 ünde boş gebelikten kürtaj oldum 9. Hafta da gebeliğim sonlandırıldı. 2 ay korunmamı söyledi doktor bende korundum fakat tek bir kez korunmadım kürtajdan sonra 40 gün geçti adet olmadım ben bu durumu normal karşılıyordum cevremdekiler test yap diye ısrar edince bende öylesine yaptım ihtimal bile vermiyordum ve hamile kaldığımı öğrendim dün çok şaşırdım bugün doktora gittim kese falan daha yoktu kan testi yaptı onda çıktı hamilelik haftaya gidicem tekrar şimdi korkuyorum aynı şeyi yaşarım diye başına bu durum gelen varmı.