zara97 Kızlar, bugün çatı muayenesi oldum. 40 haftam tamam. Ve eve geldiğimde kahverengi lekeler vardı. Çamaşırımı değiştirdim. Sonrasında yeniden reglin ilk günündeki gibi kanama gördüm çamaşırımda. Bu normalmi?
guzelanne01_ zara97 normal değil canım doktoruna danış haftanda gelmiş zaten doğumun başladığını düşünüyorum ben 2 çoçuğumdada çatı muayenesinden sonra kanama yaşamadım
Kelebekcim zara97 36.haftamda bende olmuştum doktor normal dedi catıdan sonra bugun 40. HFtaya girdim catı muayenesi oldum bir kaç saat Sonra yine aynı akıntı geldi normal olduğunu düşünüyorum ama açıklığınıza bağlı kaç cm açıklık var
zara97 Kızlar teşekkür ederim yorumlarınız için. Doktorumla konuştum. Normal olduğunu söyledi. Aşırı rahatladım. Çocukluk boynu açılmış sanırım ve normal bir şey dedi