Kelebekcim Arkadaşlar 40 haftalık hamileyim bugun acile gittim çok ağrım var diye doktor enfeksiyon olduğunu söyledi sıkıntı olur mu başına gelen var mı kasıklarım belimde çok ağrıyor
Kelebekcim Crocusss daha öncede yaşadım 26 haftada falan o zamn doktor ilaç verdi yine onu kullanıcam
Crocusss Kelebekcim Doktor önerisiz sakın ilaç kullanmayın, doğum haftasindasiniz aksi bir durum gelişmesine sebep olur.