skrbsrl bende 10+4′teyim ve daha bugün neden böyle oldugumu düşünüp durdum, tamam iki canlıyız diye ama benim bünyem çok abartıyor.. yarım saatte bir kurt gibi acıkıyorum.. 1 saat önce kızımla ve eşimle yemeğe çıktık, ayıptır söylemesi tıka basa doydum, 10-15 dk. yürüyüş yaptık sonra arabaya yöneldik, eşime ben çok acıktım eve geçince kahvaltı mı yapsak acaba dedim, yapalım dedi o da bana bakıp yiyor, adam 100 kilo olacak yakında az kaldı 🤦🏻♀️ doymak nedir bilmiyorum