Maviev35 canım bugün sabah can beyden fiyat aldım 19800 dedi doğumum yakın olduğu için bu fiattan yarsrlandiriiz dedi zam gelcekmis ağustos sonu birde ocak gibi falan gelcekmis tekrardan şuan bu fiyatmış galen hastnesi de ceren hanım tanıdık olmasına rağmen 22 kusur dedi bize can bey normal fiyat ama sanjrim ceren hanıma gidicem arada 2 3 bin var biraz uzak ama en azında daha konforlu vs diye düşündüm birde tanıdık var hastanede diye oraya karar verdik suanlik nasipse orda olcak inşAllah doğumumuz