Merhaba kızlar. Bugün 40 hafta olduk ama bebiş gelmiyor. Çatı muayenesi oldum bugün ve doktor, suyun azaldığını. 2 gün daha bekleyip sonrasında sezaryen yada suni sancıyla normal doğum yapabileceğimi söyledi. Normal doğum düşünüyordum ama suni sancıdan çok korkuyorum ve dayanabilirmiyim emin değilim. Sezaryen çokmu kötü bir şey? Hasarı, sonrasında acısı çokmu?