Doğumdan sonra giyeceğiniz pijamaları neye göre alıyorsunuz valla ben şaştım bir xl aldım paçaları uzun kestirdim önü desen çok açık düğme diktirdim sonra dedim bu büyük l beden aldım başka Onunda paçaları uzun kesilmesi lazım başka terzilik işi var xl bi daha aldım valla çözemedim ben bu işi xl rahat ama çuval gibi l dar biraz yani tecrübeli kim var bi el atsın 😄