Karnı 2 hafta geriden geliyormuş ve doğduğu zaman destek isteyebilirmiş bu gün yine lekelenmem oldu 2-3 damla kahverengi lekeler bende hastanede yedim kendi doktoruma gittim doğum haneye git muayene etsinler dedi allatn baktılar demediler nst de 2 tane ağrım çıktı ciddi düzensiz ağrı gibi dedi başlarda çıkmadı sona doğru çıktı flan sonra ultrason ile baktı başı büyük karnı küçük ayaklar normal dedi ortalamasına bakınca iyi dedi de karnının küçük olması bir sorunu işaret ediyor olabilir dedi burda yenidoğan desteği yokmuş kağıt imzalattı erken doğum riskim olduğunu biliyorum burdan çıkıp araştırma Hastanesi’ne gideceğim diye varmı böyle bir durum yaşayan bundan 1 hafta önce yine lekelenmem oldu nst temiz çıktı açılmada yok dendiydi progesteron verip yolladılar