Arkadaşlar daha 7+4 günlük hamileyim aşırı kusmalarım olduğu için doktor ilaç verdi onu kullanıyorum sabahları hala çıkarmalarım devam ediyor onun dışında yemek yiyorum kahvaltı yapıyorum aradan 15-20 dk geçiyor geçmiyor miğdem kazınıyor gibi oluyor sebebini bilen var mı ?