Merhaba serklajlı gebelerim. Bugün tam 37 haftalık olduk dikişlerim alındı. Çatı muayenesi de oldum. Azıcık açılmam varmış bu gece de gelebilirmiş haftaya da gelebilirmiş sırada beklemek kaldı. Var mı böyle dikişleri aldırıp açılması olup 39.haftada doğuran 😊😊