Minicikkk Benimki 31+6 da 1750 ydi doktor iyo dedi ama bana az geldi gibi 34 te tekrar gidicem merakla bekliyorum
cokkasmabeabi Minicikkk benim masaAllah bir bu bebek normal gidiyor haftasıyla. Öbürleri hep geriydi. Bir de şu son zaman balık yagi içmeye başladım günlük kilo aldırıyormus bebeğe, sanırım o faydalı oldu
Minicikkk cokkasmabeabi öbürleri derken kaç tane yaavruladın 🙈🤭 maşallah valla benim bu ilk ama kendime zor baktım bide bebelerim olsaydı sefiller olurduk hep beraber 😁
sevgi9654 cokkasmabeabi bizim bebegimiz icin gelisimi 1 hafta önden gidiyor dedi doktorumuz 32+0’da 2079 gr iken, size doktorunuz ileriden gidiyor vs dedi mi acaba?
Ulvana cokkasmabeabi aşko doktor bana gelme dedi ne zaman doğurursan o zaman gel😄😄😄halbuki 3ğ haftadan itibaren hep ağrı sancı çekiyorum
cokkasmabeabi Minicikkk ahahahahah 2 tane var hazırda. Onlar baktım olmadı bunu yaptım 🥴🤪 zor mu geçti gebelik
Minicikkk cokkasmabeabi Bugün yımırta kırdım adama akşam akşam 😄 zahmetsiz gözükmesin diye de peynir koydum içine 😄 akşam eve geliyo bakıyo ben hâlâ yaşıyorum ohh diyo adam başka beklentisi yok 😆 şaka maka zordu valla bide 150 olunca yuvarlanarak yaşar oldum 🤭