ortmenmom bende protein zehirlenmesi idrara karışma durumu oldugu için istemişti ilk test hastanede yapıldı 24 saatlik değildi baya yüksek protein çıkmıştı zaten o ara sancilarim olduğu için hastane yatışlıydım, 1 saat sonra tekrar yapıldı temiz çıktı sonra doktor en iyisi 24 saatlik yapalım diyip beni eve göndermişti idrarı hastaneye goturecegim gün evden çıkarken suyum patlamisti 😁