Mihribansarma 13. Haftada serklaj yapıldı. Evhamlı biri olduğum için doktorumda benden daha evhamlı olduğu için hiç kalkmadan yattım yatıyorum da. Hamdolsun 36 haftayı doldurduk. Hayal bile edemezken Rabbim bu haftaları nasip etti bana da. Sadece tuvalete kalkıyorum yemeği bile hafif doğrulup yiyorum. Çok sıkılmıştım başlarda ama inanın geri dönüp bakınca nasıl geçti diyorum bu kadar zaman. Allaha tamamen teslim oldum böyle rahatladım ben. Diğer türlü düşünmekten kafayı yiyeceğim sanmıştım ama zamanla düzeldim. Üstelik dikiş sonrası rahim ağzımın dikişin altında kalan kısmıda açıldı yani sadece dikiş tutuyor bebeği dedi doktorum. Hem kendi doktoruma gittim hem perinatoloğa. Dikiş vesile aslında bir tür tedbir Rabbim ol diyor olduruyor. Tedbiri alıp tevekkül edin inanın herşey yoluna giriyor. Tanımasam da tüm riskli gebeler dualarımda. İnşallah sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alırız. Sorusu olan varsa yanıtlayabilirim👍🏻