Gbbggj ben şu an 2. Bebeğime hamileyim. İlk hamileliğimde de Mustafa beye takipliydim. Ben hastaneye gittiğimde 7 cm açıklık vardı o yüzden Mustafa bey hemen geldi. 8 saat boyu da doğum yapmamı hemen yan odada bekledi. Bana karşı oldukça sakin ve kararlı bir yapıdaydı. Kızılay hastanesinde doğum yaptım ben de çok tereddütte kalmıştım hastane eski diye ama hastaneyle hiç işim olmadı çok şükür ve hastanenin bir sorununu da görmedim. Şimdi sadece anıt hastanesinde doğum yaptırıyormuş. Anıt hastanesi kızılaydan daha kötü ama Mustafa beye gerçekten güveniyorum bir sorun olacak olsa o hastaneyle anlaşmazdı diye düşünüyorum