Ozgeee22 riskli olduğum icin perinatologa orda basladim mecburiyetten gecen hafta, içeri 1 kisi , ilk girilen sekreterin olduğu yere 2 kisi alıyorlar doktorun kime ne dediği belli degil bi bana bi başkasına laf yetiştiriyor, onda bile hala daha seri hasta alalim içeri diyor, bana hicbir bilgi vermedi hele ki detaylı ultrason cok cok önemli, boyle geçiştirilecek birseybdegil, soru sorsanız da geliştirebilir, siz sordukça detaylı açıklama yapacak diye bir şey yok, bence özele gidin detaylı icin,