Ben kizimda yaptirmadim ,simdi oglumdada yaptirmayi düşünmüyorum istege bagli olmasina cok sevindim, herkeisn kendi arastirip karar verebileceği bir konu ama ben ilk oglumda hepsini yaptırdım antibiyotiksiz iyilesemiyordu ,kizimda bi kez antibiyotik kullandik 4 yildir oda uc gun geçmeden biraktik, ama şöyle düşünün fabrikadan bi araba çıkıyor kusursuz tum testleri yapılıyor ve heryeri eksiksiz cikiyor piyasaya, ama Allah’u tealanin yaratip Rahmimizde büyümesi mucizesi olan bebekler doğunca haşa eksik mi doguyorki hicbir test vs yapilmadan direk K vitamini aşısı yapılıyor ben bunu kabul etmiyorum aşı karsiti oldugum ciin zaten digerlerinide yaptırmama sebebim var ama k vitamini hele digar dogmaz bize getirilmeden yapiliyor oluşu cok manidar eskidem yoktu mesela ayrica diger yani ise cok ince arastirma gerektiriyor, bebeklere yetiskin vucudu baz alarak yaoilan k vitamini ,vucuttaki kani bi anda 9 bin kat daha fazla koyulastiriyormuys ki en azindan oral yolla yapilan daha masum gibi o hem 4000 kata kadar koyulasma sagliyormus hemde kas arasina yapılmadığı icin bebekde ekstra bi aciya sebep olmuyor.Birde k vitamininin içeriği nedeniyle sariligada sebep oldugu arastirmalari var yani bi yandan testsiz bi aşı yapilirken bi yandan en cok olmasin denilen sariliga yol acabiliyormus