Zeyna01 bnmde o haftalarda göbeğimin alt kısmında nabız şeklinde atıyordu elimi koyup nefesimi tutunca zor hissediyordım doktoruma sordum bebek daha kucucuk onun attığı tekmeden ne olur filan demişti ama o nabız şeklinde hissetiğin bebek diye de eklemişti 🥰🥰