sibeltmkl Bugün 26+0olduk ama 2gündür bir hareket bir hareket çok canım yanıyor karnım taş gibi oldu normalmi kızlar ya 6 aralıkta kontrolüm var
EsmaNurSahin sibeltmkl Ben 🙋♀️ Bizimkide 2 gündür çok hareketli maşallah ama henüz hareketleri canımı yakmıyor
Hs4523 sibeltmkl ben 26+1 🖐🏻 Bizde çok hareketliyiz son 1 haftadır özellikle akşamları hiç durmuyor devamlı hareket ediyor elimi karnıma koyup dakikalarca onu izliorum çok güzel bi duyguymuş🤰
sibeltmkl Mnlya olmazmı canım o hep var zaten hele yatınca bir hapşırma ve öksürük falan olsa ağlayacak dereceye geliyorum 1, 2 dk falan sürüyor ama ölüyorum resmen
Mnlya sibeltmkl evet bende egılımce kalkınca yatınca falan hep agrıyo allah bugunlerımızı aratmasın yınede bulantın varmı pekı