buseylm Cuma günü burgaz devlette 9 da ismet beye spinal sezaryen olucam 2.sezaryen doğumum ama bu sefer sanırım biraz korkuyorum ilkinde normalde diye gidip sezaryen olunca anlamamıştım şimdi bilerek gitmek biraz stresliymiş:)