Baharr_zn obiranneeeeeeeee böyle değerler düşebiliyor adet ile birlikte ancak takip edilmesi gerekir adetiniz gecikti mi ?
Pamuk obiranneeeeeeeee Bende 9 ile öğrendim 2 günde 1 kan verin :) Hayırlı olsun.Mod düşüren soylenimlere bakmayın. Kizimida 7 ile öğrenmiştim.
obiranneeeeeeeee Dmrsm bugün lekelenme yaşadım pcos olduğum için adetim 47 gün gecıkti gebelik aklımda yoktu
Baharr_zn obiranneeeeeeeee yanlış anlamayın modunuzu düşürmek ya da sizi üzmek için söylemedim arkadaşımın başına geldi bi anda kaptırmamak önemli ki inşallah yükselir 🙏🏼❤️
obiranneeeeeeeee Pamuk inşallah değerim düşmez senelerdir çok istiyoruz ve umudumu yitirdiğim anda böyle bir sonuçla karşılaştım
melikemre20 obiranneeeeeeeee inşallah canım hayırlı olsun ben 5 gün sonra 129 oldu erken gebelik testindede çıkmıştı bayrama denk geldi bayramdan sonra gittim oda 1 hafta sonrayı 1700 gördüm kese gözükmedi 4 gün sonra gittim kese gözüktü kanına baktir 1500 ü geçtikten sonra git doktora kese gözükür 6. Haftada kalp sesi duyuldu şuan 9+4 çok şükür bi sıkıntı yok
adatuna Maalesef düşer ya da düşmez denmiyor. 2 günde bir değerin artması bekleniyor 2 gün sonra tekrar kan verin.
Sevdatncr Değerin düşme ihtimali tabi ki var ama kendinizi buna vermeyin lütfen değer takibi yapın eminim yükselmiştir değeriniz iyi düşünün iyi olsun sağlıklı bi gebelik geçirirsiniz inşallah ❤️❤️