2Mom2 Bebeklerinizin kilosunu öğrenebilir miyim bizimki iri diye hemen almak istiyorlar kontrole diye gittim yarın alalım hemen dediler çok gerildim
RzKrkmz 2Mom2 bende bugün kontrole gittim. 37+3 3.500kg çıktı bebek. Doktorum sezaryen seven bir doktor olmasına rağmen her şey normal doğuma müsait dedi. Bence sezaryen için acele etmeyin
Agg0207 2Mom2 canım bence acele etme burada bı çok post acildi ultrasnda kiloyu bazen tam net tespit edemiyorlar kızım için 3850 olcmustu doktor ama ertesi gün dogurdm 3195 doğdu aradaki farka bak😂
Gebe_hanim 2Mom2 Ay maşallah bebişe rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin tatlım 🙏🏻 37+0da benim ki 3100 dü normal doğum yapmak istiyorsanız doktorunuzdan biraz daha zaman isteyin ama sezeryan olmak istiyorsanız bir problem yoksa olun 🍀
2Mom2 RzKrkmz şeker dengen nasıl peki mesela ben yemek veya kahvaltıyla birlikte karpuz yemiştim bi kaç kere onlarda 150 civarı çıktı o yüzden bunu bahane ediyorlar ama detaylı baktıklarında şekerden etkilenmemiş bebek sadece iri dediler
2Mom2 Agg0207 sırf bu gün öyle dedi diye periondotoloğa gittik 2 bin lira verdik o da öyle dedi 1 den 100 e kadar sıralasak bebekleri seninki 88. Olur dedi iri bi bebek ama 1 hafta daha bekleyebilir şekerle alakalı bir probleminiz yok falan dedi zorla sonraki haftaya gün verecekler artık çok gerildim ya ben 39 u görürüz diye düşünüyorum hep öyle şartlamışım kendimi iki doktor da öyle diyince bi kötü oldum
RzKrkmz 2Mom2 bende de 26.haftada şeker çıktı. Çok sınır üstü olmuyorum 1 ay kadar ciddi dikkat ettim sonrasında sıcaklarla beraber karpuz ve dondurmaya dayanamadığım için tüketiyorum. Diyetisyenim gece yatmadan şekerin dengede olsa bizim için yeterli dedi. Doktor bebeğim için iri diyor ama karın ölçümüne baktığında şekerden kaynaklı bir irilik değil dedi. Anne/Baba boylu olduğu için büyük bir bebek dedi hatta. Ama tavsiyem sayılara çok takılmamak. Bebeğin suyu yerindeyse biraz daha beklenebilir naçizane tavsiyem. 🫶🏻
ensensr23 2Mom2 doğum yapmadan 3 hafta önce 3700 olan oğlum doğumda 3750 çıktı. Acele etmeyin aynı kiloda doğmuyorlar.
2Mom2 RzKrkmz kafa ve karın ölçümü iri çıktığı için gittik bu gün diğer doktora kalp kapakçıklarına baktı sorun yok dedi ama iri dedi bebek ultrasonda 38 haftaya uyumlu ben suan 37 3 deyim işte 38 dolunca sonraki hafta alınsın dedi 1 hafta daha bekleyeceğiz şükür
Berfehilal 2Mom2 4 buçuk kilo doğan bebişler de var sağlıksız olduğu anlamına gelmiyor ki 38 den önce almasınlar bence hem zaten yanılma payları oluyor ben 38+1 de sezeryan oldum bir gün önce ultrasonda 3100 görünüyordu 3650 doğdu kızım sağlıklı görünüyorsa sizde de herhangi bir sorun yoksa bekle derim ben
2Mom2 Berfehilal bende inanın sırf o yüzden bu gün detaylıya tekrar girdim erken hiç istemiyorum doktor rahatlattı beni beklenebilir diyerek kendi takipli olduğum doktor direk ani bebek ölümüyle karşılaşabiliriz yok ben tecrübemi anlatıyorum size gerisi size kalmış falan insanı mecbur bırakıyorlar korkutarak
ChemistrySK 36+0 da bugun 2912 gr cikti, daha 4 haftam var ,ben olsam kabul etmez beklerdim sezeryan icin diretip birde erken almak istemek neyin nesi cidden anlamiyorum belki normale musait vucudunuz 4 kg dogum yapan cok insan var sonucda
2Mom2 ChemistrySK çok gerildim bu gün gerçekten ama şekerinde dalgalanma var çocuğu etkileyebilir bu diyince insan ne diyeceğini bilemiyor şükür sorun yokmuş 38 sonunda alınack
1kucukbaby 2Mom2 benim de 34. Haftam 3250 36 ya gir alalım dedi gelişimi de 1 ay öne geçmiş ayağa kalkmamı yasakladı erken doğumu önlemek için en azından 36 ya kadar dursun dedi ama sorun yok çok şükür iri bebek genetik