39+0 olduk bu gün, ne sancı ne açılma hiçbir şey yok. Doktor pazartesiye sezeryan dedi. Sezeryan doğum sonrası toparlanmasüreci nasıl oluyor, sütünüz hemen geldi mi, ağrı sızı çok oldu mu, ne kadar süre sonra normal hayatınıza dönebildiniz (eğilme,kalkma,spor vs), ne kadar sürede kilo verdiniz, göbek kaldı mı ? Ayrıntılı yazabilir misiniz 🙏🏻