Kubragnssvr63 Doktorum idrarda enfeksiyon görerek purinol ilacını verdi. Suya katılan bir ilaç. Gebelikte bu ilacı kullanan oldumu acaba uzun süre kullanmak istemiyorum açıkçası hamilelikten dolayı..
Zulalg Kubragnssvr63 banada verildi. Kullanacağım fakat suya karışımlı midemi bulandırıyor hap olarak alacağım. Enfeksiyon bebeğe daha çok zararlı. Bi sorun teşkil etse doktor vermez🙏🏻
filialunae Kubragnssvr63 Ben gece yatarken tek doz içilen bir ilaç vardı onu içmiştim Purinol kaç gün kullanılıyormuş ki?
Zulalg Kubragnssvr63 içebiliyorsanız sizin için iyi olur bence olmuyorsa da hap alın ben tozlu şeyler içemiyorum midem kaldırmıyor gebelikte hele 5 ay kustuğum için içemiyorum
Zulalg filialunae evet .. kutuyu gördüm direkt içemem dedim hapını rica ettim doktordan. Tozlu şeyler gerçekten çok kötü hamile olmasamda içemem yani
Kubragnssvr63 __mom1 tek kullanimlikta verdi ama o antibiyotikti bu öyle değil sise içinde suya katılıyor.
filialunae Zulalg Ben sadece üromisin tek kullanımlık içtim hem de çişimi çok tutamadım içtikten yarım saat sonra tuvalete gittim ama yeterli olmuştu
Kubragnssvr63 __mom1 doktor 2 hafta kullan sonra tekrar test yaptır dedi ama o kadar kullanmak istemediğim için bugün verdim tahlil temiz çıkarsa bırakıcam kullanmayı
Kubragnssvr63 filialunae sizin kullandığınız antibiyotik oluyor banada verdi bende tutamamistim 1 saat sonra gitmiştim umarım bendede ise yaramistir
__mom1 Kubragnssvr63 valla fikir soruyosan ben olsam çok aşırı şikayetim yoksa kültür sonucum çıkana kadar kullanmam bunu kültür sonucuma göre ilaç kullanırım
Kubragnssvr63 filialunae evet ama çok şükür tahlil sonuclarim temiz çıktı ve bıraktım bugün kullanmayı insanı strese sokan şeyler bu durumlar umarım birdaha olmaz