cocukhasretim 5 ağustosta regl olmam gerekiyordu hâlâ olmadım eylülde transferm olacaktı acaba iğne falan kullandığım için bir gecikme olabilirmi yaşayan varmı.Regl olacak gibi belirtilerim de yok
Aseer cocukhasretim bence kan verin :) bi arkadaşım da transferi beklerken hamile kaldığını öğrenmişti. Şimdi 7,5 aylık bir kızı var
sacmalamakizim cocukhasretim Bence bir test yapın, bebiş size sürpriz yapmış olabilir☺ Normalde gecikirmiydi? Havalardan da gecikmiş olabilir.
cocukhasretim Samiree her sefernde olumsuz sonuçlardan test yapmaktan korkar oldm☹️o yüzdn test almadm
cocukhasretim sacmalamakizim keske süpriz yapsaydı☹️az önce test yaptım negatif.Nadiren oluyordum ama 2 gn falan gecikirdi