Herkese merhaba, 27+4 haftalık hamileyim bu üçüncü hamileliğim diğer ikisinde hiç bir sorun yaşamdım ve normal doğum yaptı. İki hafta önce doktorum plasentamın doğum kanalına yerleştiğini söyledi ama daha zaman olduğunu ve belki yukarıya çekilebilir. Tabi benim bu konuda
hiç bilgim olmadığı için girip internette okudum biraz ve çok tedirgin oldum çünkü bana doktorum bu durumun tehlikesini anlatmadı nelere dikkat etmem gerektiğini bile söylemedi. Ve bu sabah kanamayla uyandım hemen hastaneye geldim bebek iyi çok şükür ve bugün için yatış verildi eğer tekrar kanamam olmazsa yarın sabah eve gidebilirim. Bu durumda olan başka hamileler var mı nasıl geçiyor hamileliğiniz nelere dikkat ediyorsunuz ya da böyle durumu yaşamış ve doğum yapmış anneler tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.