Kızlar merhaba beni tanıyanlar bilir hamile olduğumu adetimden 4 gün önceden düşük değerle öğrendim daha çok yeni bu gün 4+4 olduk ama bende şimdiye kadar hiç bir belirti yok bir tek ara-sıra çok hafif regl sancısı var o kadar kendimi hamile gibi hiss etmiyorum 2 yaş 9 aylık kızım var ona hamileyken çok kötü geçirdim belirtilerim 6 haftamdan başladı ama ondan öncede varmıydı yokmuydu hatırlamıyorum onuda adetime 2 gün kala ovulyasyon testiyle öğrenmiştim şimdi benim gibi olan varmı onu bilmek istiyorum açıkcası içim rahat değil belirtim yok diye ilk gebeliğimde boş gebelikti onda bile sancılarım olurdu fazla göğüs hassasiyyetim uyku halim oluyordu