cansbade Merhaba doktorum idrar kültürü istedi devlette yaptırcam hangi bölüme randevu almam kızlar dahiliye mi kadın doğum mu istediğiniz saatte verebiliyomuyuz öğleden sonra gibi
Elf69 cansbade acilde vermiştim doktorum istemişti gidip söylemiştim acile orada verdim 3 güne sonuç çıktı
Asikiz19 cansbade Ben semt polikliniğine öğleden sonra randevusuz kadın doğuma gittim. Bir saate sonuç çıktı. Aynı gün gösterdim. Ertesi gün de sonuçlar E nabızda vardı.
nrkrt Bendede idrar kan aldılar ama sağlık sorunları nedeni ile hastaneye gidemedik 1 hafta oldu aradığımızdada doktor hep nöbette oluyo Sonuçlar genelde nasıl çıkıyor acaba
elifaydinn Evet kadın doğumdan randevu alın doktora söyleyin takipli doktorum idrar kültürü istedi diye. Birşey yok zaten normal idrar testi gibi numune veriyorsunuz 3-4 güne çıkıyor. İdrarda enfeksiyonda üreme varmı diye bakılıyor
cansbade A12_S07 ay çok tesekkür ederim sagolun biri yazmıs saat 12 ye kadar vermeniz gerekiyo diye ama bilemedim
cansbade Elf69 insiyatif kullanmıs olabilir acil sanmıyorum burda acike gidp söylediklernde yapabilceklerini
Elf69 cansbade hayır canım araştırma hastanesinin acili tanımıyorum bilmiyorum enfeksiyon olabilir dedim ve yapıldı