Merve800 Kızlarrr merhaba dün doktor kontrolüne gittim sancıyı beklicez diyor ama bende tık yok hala gelmeye niyeti yok sanırım 🙈☺️ 38+5 olduk hâlâ yokkk
Gizemlibirisi Uzun yürüyüşler,egzersiz hurma ve korunmasız iliskiii :)) bende o haftadayim sancı falan oluyor ama düzensiz.iliski sonrası da sancidan ölüyorum sanırım enfeksiyon var.bebeginiz erkek mi bu arada
Merve800 Gizemlibirisi yok kızımız olacak 🙈☺️ eveet dediğiniz gibii korunmasız ilişki hurma tüketiyorum bu çukurova sıcağında yürüyüş yapamıyorum 🤦🏻♀️☺️ ama ilişki sonrası biraz sancı oluyor geçiyor bilemedm
Merve800 G12s_18 sizin kaç haftalık oldu gerçekten hafif sancışar bile yok sanırım gelmicek doktor zorla alacak diyorum 😂
Merve800 Papatyaaa__ Türkiyede hamilelern sadece %5 i tam gününde doğum yapıyormuş sanırım o %5 e bende giricem 🙈😂
Merve800 duru127 kız çocuğu erken olur derler ama şimdikiler nazlıı çıkmak istemiyor 😂 bizde 39. Haftadayız yok yanii ☺️