Tinii_minii_mom canım hamileliğimin ilk 3 ayı sadece günde 1 dilim ekmek yiyebiliyordum inanılmaz iştahsızlığum vardı. Elhamdülillah 30 haftalık olduk bile. Kaç haftalık hamilesin bilmiyorum ama 13. Haftaya kadar bebek senden beslenmiyor. Düşün günde 1 dilim ekmek yiyebiliyordum doktoruma söylediğimde hayatta kal yeter demişti 😅😅😅. O yüzden ne yediğinin bir önemi yok 13 haftadan küçüksen ne yiyebiliyorsan onu ye ne canın çekiyorsa onu ye hayatta kalman lazım çocuğa bir zararı yok
13 haftadan büyüksen de makarna en hızlı sindirilen karbonhidrat. Yıllarca diyetisyene gitmiş biri olarak söylüyorum makarna benim her öğünümde vardı. Ekmek yerine 1 su bardağı makarna yiyordum. Ölçülü yediğin sürece makarna sağlıksız değil. Ekmek yerine öğünlerinde 1 su bardağı az haşlanmış burası çok önemli AZ HAŞLANMIŞ makarna yiyebilirsin yediğin makarna azcık dişe gelsin hamur gibi olmasın böylece vitamin değerlerini kaybetmiyor. Patatese gelince patateste gluten yoktur böylece en sağlıklı karbonhidratlardan biridir. Haşlanmış patatesi ekmek yerine öğünlerinde tüketebilirsin. Uzun lafın kısası sen hamilesin hasta değilsin (gebelik şekerin yoksa tabiki) ölçüsüz olmadığı sürece çikolatada yiyebilirsin cipste yiyebilirsin sıkıntı yok