Rabia2121 Doğum Kasım başı Ekim sonu gibi o zamana kadar İzmir şehir hastanesi açılır mı bilgisi olan varsa yazabilir mi ozellerde doğum yapmak istemiyorum
Dusenerler Rabia2121 1 Eylül de hasta kabulüne basliycak 27 Eylül de Cumhurbaşkanı gelip açılışını yapicakmis öyle duydum
umudumsun35 Rabia2121 aaa bende yeni sizin sayenizde ögrendim çok güzel oldu ülkenin en büyük 4.hastenesi olacakmış hadi hayırlısı bakalim