EUEUEU Eda26 boyanmıyor diye biliyorm bebişi riske atmayın kımyasal nede olsa bzaıları dibini boyatmadan boyanır felan diyor ama riskli bi dönem. %100 bıtkısel boyalarlaa yapanlarda var ama riske hiç gerek yok sabredın bıraz daha
EbruBoluKaya 4 aylıkken kendim boyadım evde normal kutu boyalarla 6,5 aylık olduk şükür doğuma yakın bir kere daha boyarım diyorum. Doktorunuza danışın benim doktorum açma renk değiştirme olmadığı sürece sorun olmaz dedi