Kızlar, 3 temmuzda kızım dogdu. O günden bu yana ben ailemin yanındayım. Bulunduğum ilçedeki bağlı olduğum sağlık ocağındaki hemşire belli aralıklarla bebek ve benimle alakalı sorular sordu. Az önce tesaduf eseri kontrol ettim. Benim ve kızımın gitmedigi bir sürü muayeneye gitmiş gibi gözüküyoruz. Bu durumla karşılaşan var mı? Bir problem teşkil eder mi?