Gunay_2412 Hangi emziyi tercih ettiniz? Yada kullanp memnun kaldiginiz bi marka varmi? Ben silikon uclu istiyorum cunki kaucuk hem bana temiz gibi gelmiyo hemde cabuk wiwiyo. Marka olarakda Bibsle Avent arasndayim . Sizce???
Nuraaa Gunay_2412 avent soft alacagım Ilk bebegım sorunsuz tuttu avent ait malasef kullanmadıonu sevmedı Ama avent soft olanı sorunsuz kullandı
Biyologannee Gunay_2412 avent. Oğluma da avent aldım şimdi kızım olucak ona da avent aldım. Oğluma Chicco da almıştım hiç emmedi
Afzv Ben avent diyorum 2 modeli arasında kaldım 2 sinide alabilirim emzik tutsun istiyorum çünkü Soothie ve 0-6 renkli emzik modeli bak istersen Renkli emzik modeli pek kalmamış stoklarda haberin olsun
Afzv Afzv yani şöyle uç kısımları Farklı renkli emziğin renkleri hoşuma gittiği için yoksa kuşlu kirazlı falan o desenli çok
Gunay_2412 Afzv evet bibsi daha cok goruntusu icin istiyorum ama aventin kalite bakimdanda daha ustun oldugunu duwunuyorum🤔
Afzv Gunay_2412 evet bibs cidden çok güzel görüntü olarak ama aventin emziklerin genelde tutuyormuş bebekler bu yüzden bende Avent alacam
Merve171214 Gunay_2412 ilk bebeğim de avent kullandım hala kullanıyoruz şimdi ikinciye de avent aldım
Love13 Gunay_2412 herkes bibs önerdi diye bibs almıştım ama bebeğim sevmedi şimdi Philips sipariş verdim onu deniycem bakalım 🙈