Kızlar merhaba 15 haftaya girdim prilam kullanıyordum iki üç gündür bıraktım doktor 12 den sonra bana bırak bulantın olmaz artık olursa geri kullan demişti ozaman bir bıraktım geri bulantılarım oldu içtim sonra yine bıraktım bir iki gün kendimi iyi hissetmedim önceden iki içiyordum bir içmeye başladım falan şimdi iki gündür hiç içmiyorum kusmam yok ama iştah kaybim oldu sizdede oldu mu prilamdan sonra iştah gider mi ?