Betahcg 3500 lerde çıktı doktor 4 haftalık gebesin dedi. Bize sürpriz bir bebek oldu hiç araştırmam yok arkadaşımın tavsiyesi ile bu programı indirdim. Folik asit yazdı. 2 hafta sonra geri gelin dedi. Keseyi gördü ama ultason görüntüsünde ben anlamadım normal mi bu durum çok küçük diye mi acaba? Hala inanamıyorum gerçek mi diye. Kasıklarım ara ara çok ağrıyor. Ne önerirsiniz. Tehlike arz etmemesi için nelere dikkat etmeliyim?****