EsraOnur Kızlar nerden baksanız 15 dk da bir çişim geliyor ve tuvalete zor yetisiyorum. 37+4 haftalığım. Doğum belirtisi olabilir mi
Prenseslerinannesiiii EsraOnur canım muhtemelen bebek aşağıya indiği için tuvaletini tutma konusunda sıkıntı yaşıyorsundur. Ağrın falan var mı ?
Merve800 EsraOnur yok canım o büyük ihtimalle bebiş aşağı yerleşiyordur ondan öyle baskı olur gerçek doğum sancısıı düzenli aralıklarla başlar gittikçe artar ve sıklaşır 🙈 bende 38+5 deyim sancıyı bekliyoruz
EsraOnur Prenseslerinannesiiii Sağ kasığıma minik minik ağrılar giriyor ama 2-3 gündür oluyodu zaten böyle. Vajinal bölgemde de çok aşırı bir ağrı var