bebegimvben Selam kızlar doktora gittim bugün suyun fazla dedi. Başına böyle durum gelip önlemini alan varmıdır ? Düşürmek için ne yapılır ? 🤷🏻♀️ 22 haftalık hamileyim.
Selim_Alparslan bebegimvben Benimde fazlaydı canım yani sınırda dedi doktorum yarın kontrolüm var 24 haftalık olduk inşallah düzelmiştir . Tatlı hamur işi vs yasak dedi ama pek uygulayamadım 🤷🏼♀️
SeherBerkman Banada sınırda olduğunu söyledi. Bir tık düşerse erken doğum olabileceğini.. herkesde durumlar farklı 😒
bebegimvben Hs4523 kan verdim şekerime bakıldı normal çıkınca doktorum şeker yüklemesine gerek yok gayet iyi dedi.
Hs4523 Selim_Alparslan hiçbir zararı Yok çok basit bi işlem o içilen şey inanın meyvesuyundan farksız değil abartılcak bişry yok gerçekten bence yaptırın gebelikte şeker çok önemli doktorunuzada danışın isterseniz
Selim_Alparslan bebegimvben canım suyum iyiymiş normal dedi ama tatlı hamur işi bıraktım gerçekten önceden hergün yiyordum şimdi haftada 2 kez falan yiyorum diyet beslenilcek çok hızlı kilo alıyorsun dedi bana