Umit Onu söylemedi doktorum ama bebeğin yanında bariz belli olan bişey doktor söylemeden gördüm çıkıntıyı şaşırdım birden bebeğin yanında duruyor 2 hafta sonra 2li tarama için gel doçent riskli gebelik doktoruma çıkarıcam seni dedi sadece progestan kullanmaya devam edeceksin dedi az lekelenmem olduğu için kullanıyordum