Aysedemirr Selam kızlar en iyi korunma yöntemi hangisi daha yeni doğum. Yaptım 3 4 sene düşünmüyorum spiral düşündüm ama onunla bile kalan varmış ne yapmak lazım ?
Yazmelegi_ Aysedemirr aynı dertten yanıyorum nasil koruncaz bilmiyorum kondom sıkıntı spiral sıkıntı hap sıkıntı hepsiyle hamile kalan var
gamzosgamzos Aysedemirr ben spiral kullanıyorum evet hamile kalanlar var ama benim yengelerim annem bir çok arkadasım spiral ile korunuyor kimse hamile kalmadı yani demekki çok fazla olan birşey değil
Egeminannesi Yazmelegi_ valla implant tsktircam deri altına 3 yıl koruma özelliği varmış emzirene de takiliyomus
yesimm0 Spiral en iyisi en sağlıklısı bence kalan varsada çok düşük bir ihtimal çevremde o kadar kullanan var kimse de hamile kalmadı 🤔😏
cokkasmabeabi Egeminannesi implant da kayabiliyor. Hatta küçük olduğu için akciğere gitme riski bile var.
yesimm0 @Egeminannesi ben takdırdım kontrole de gittim bir sorun olmadı şuana kadar en iyisi bu bence ne uğrasacan hap iğne
cokkasmabeabi Egeminannesi çok önceden araştırmıştım böyle bir şeye denk geldim. Eşim de korunucam diye ölücen boşver dedi kaldı 😬
Egeminannesi cokkasmabeabi valla korkuyorum peşpeşe oldu benimki yeter zaten bize iki oğlumuz daha da düşünmüyorum
cokkasmabeabi Egeminannesi benim üçüncü valla nasıl korunucam merak ediyorum ben de. En iyisi bosanmak🤣
Egeminannesi cokkasmabeabi yok kocam da kocam çocuğun yanında yatiyom bazen ama yinede ayrilamiyom özlüyorum,😆😆😆
cokkasmabeabi Egeminannesi ben de kocam da kocam diyorum ama bebelerim anam da anam diyor. Hele oğlum küçük emrah misali görmesin beni babasının yanında🤣🤣🤣🤣