ArsaminAnnesi 37+5 te dogum yapacağım insallah 2800 3000 bulur bebeğim kilosu 🥹 suan 2200 ve 23 günümüz kaldi
__Aysenurrr__ 36+3 te 2650 idi şuan 37 haftalık olduk yarın kontrolümüz var sezeryan için gün alacağız 🤗
__Aysenurrr__ XGamzeX malesef öyle tansiyon yüksekliği NABIZ yüksekliği ve kalp ritim bozukluğu mevcut