makbule16 Benimde ilk gebeliğim İnanki bilmiyordum birşey gittim saat 4 gibi randevum vardı doktor bebeğin ense kalınlığına baktı sağlıkli kalınlık iyi dedi kan ver dedi gidip kan verdim sonuçlar yarın cikar gel konusuruz dedi bugün saat=3 buçukta gittim sonuçların düşük riskli çıkmış sıkıntı yok dedi bu sadece risk hesaplamasi sağlıklı diyip sağlıksız doğan riskli diyip sağlıklı doğan bebeklerimiz var tamamen risk üzerine analiz bu dedi ama sıkıntı yok risk yuksek çıkınca başka testler oneriyoruz dedi geldim yani şükür iyi çıktı