Tugba_turk46 Sevdatncr umarım vardır sevda umarım vardır bu ay çok umutluyum belirtimde var ama az çok biliyorsun adet ve hamilelik belirtisi birbirine çok benziyor inşallah hamileliktir♥️
Kivircik01 Tugba_turk46 ya Tuğba bende saatlerdir sancıdan resmen sürünüyorum bildiğin bacağım falan uyuşuyor ağladım ağlicam o derece ama adetime 8 gün var çok erken olabilir mi hamilelik bilmiyorum test yapmaya korkuyorum ya çıkmazsa diye 😞
Sevdatncr Tugba_turk46 evet gerçekten anlaması güç oluyo Allah hiç birimizin kucağını boş bırakmasın isteyen herkes en kısa zamanda güzel haberler alsın inşallah ❤️
AsELinAnneSi__ Tugba_turk46 evet bende iş çıkışı yapmıştım söylemesi ayıp ogleden beri tutmuştum lavoboya girmeden etkisi varmı bilmiyorum ama silik çizgiyle öğrenmiştim kaset testte hayırlısıyla sağ saglim mutlu haberlerini bekliyoruz🙊😂💓🤲