33+1 de gittim ondan önceki hafta 1 hafta önde gidiyor demişti şimdi 2 hafta önde gidiyormuş kilosu bebişimin 2512 kg 🤔 iri bir bebek olacak diyor doktorum.. ve ben normal doğum düşünüyorum ama doktorumla henüz konuşmadık Ağustos da konuşuruz dedi 35 haftada kontrol var İnşAllah konuşuruz kaç kilo olursa normal doğum olmaz?