Kumsalllll Sıkıntı tabiki ama huylu huyundan vazgeçmiyor ,bekarken de telefondan bişey açarak uyurmuş abisi evlendide kurtuldum diyor 😀
Bizimkinde bağımlılık yapmış artık ama öyle oyun falan oynamaz sadece film izliyor bide maçları takip ediyor .. telefonlardan dolayı artık paylaşımlar bitti valla ben eşimle yemeğe falan gittiğimde dışarıda daha çok sohbet ediyorum orda bi tek telefon kullanmıyor😀