Aayse3227 Saçlarınızı hamilelik sürecinde boyattınız mı kaçıncı ayda tercih ettiniz organik ya da normal boya mı kullandınız
EbruBoluKaya 4 aylıkken boyadım normal gratisten aldığım kutu boyayla doğuma yakın bir daha boyarım diyorum. Açma işlemi falan yapmayıp tek renge boyamamda sıkıntı olmadığını söyledi doktorum.