Kızlar merhaba ben 11 haftalık hamileyim. Birkaç sefer akşamları bir anda terlemeye elim ayağım boşalmaya titremeye başlıyor. Bayılacak gibi oluyorum. İki üç bardak tuzlu ayranla anca kendime geliyorum.
Birkaç gün önce de kan vermiştim açlık kan şekerim 70 çıkmıştı. Ve benim hamilelik öncesi de tansiyonum genelde 9/6 oluyordu.
Acaba bunun hamilelikte olması normal mi ? Bunu yaşayanlar sebebi tansiyon mudur şeker midir acaba ?