Yarın 37 haftalık olacağız inşallah. Geçenlerde sancilardan dolayı 1 gece hastanede kalmıştım. Bugün kendi doktoruma kontrolüm vardı açıklık 1cm ama büyük ihtimal 40.haftayi görmeden dogurursun dedi. Var mı böyle bir durum yaşayan kızlar. Baya heyecanlandım bir an önce de doğsun istiyorum😊